سیستم اتوماتیک دریافت وقت تایید مدارک سفارت آلمان

ما ادعا می کنیم که حتی سیستم رایگان ما سریعتر از تمامی رقبا وقت های باز شده تایید مدارک سفارت آلمان را رزرو می‌کند.

به محض باز شدن وقت تایید مدارک سفارت آلمان (وقت های جدید یا کنسلی)
شما در چند ثانیه ثبت نام خواهید شد. گرفتن وقت سفارت آلمان را به ما بسپارید.

هدف ما کمک به هم میهنان گرامی برای تعیین وقت تایید مدارک سفارت آلمان می باشد و بدین منظور: 

برای مدتی محدود می توانید از خدمات کاملا رایگان ما استفاده نمایید. (گرفتن وقت رایگان تایید مدارک سفارت آلمان)

تاریخجه و زمان باز شدن وقت های تایید مدارک سفارت آلمان

سامانه سفارت یار تاریخچه باز شدن وقت های تایید مدارک سفارت آلمان را ذخیره می‌کند.

سفارت آلمان وقت های کنسلی و یا وقت های چدید باز شده را در جایی اعلام نمی‌کند. از آنجا که سفارت آلمان اطلاعاتی در مورد زمان و زمانبندی باز شدن وقت های تایید مدارک ارائه نکرده است، سامانه سفارت‌یار برای روشنتر شدن موضوع این اطلاعات را جمع آوری می‌کند و تعداد وقت های باز شده در هر روز را ذخیره می‌نماید. وقت های باز شده در طول هفته گذشته را همیشه در این صفحه مشاهده خواهید کرد. این جدول وقت های باز شده سفارت المان جهت تایید مدرک را به ترتیب تاریخ و دوره باز شدن وقت ها نشان می‌دهد.

در ادامه، جدول وقت های باز شده تایید مدارک سفارت آلمان در طول هفته گذشته را مشاهده می‌کنید.

توجه کنید که اگر به صورت هفتگی به این صفحه مراجعه کنید اطلاعات و جدول زمانبندی کلی و الگوی باز شدن وقت های تایید مدارک سفارت آلمان را به دست خواهید آورد. امیدواریم این اطلاعات برایتان مفید باشد.

تاریخچه‌ی باز شدن وقت‌های سفارت آلمان در هفته‌ی گذشته

جدول باز شدن وقت های تایید مدارک سفارت آلمان (در هفته گذشته):

تاریختعداد وقت هااولین روزآخرین روز

جدول باز شدن وقت های تایید امضا سفارت آلمان (در هفته گذشته):

تاریختعداد وقت هااولین روزآخرین روز

​راهنمای دریافت وقت تایید مدارک سفارت آلمان

پرچم آلمان

ابتدا با کلیک روی دکمه مقابل وارد فرم ارسال اطلاعات خود شوید.

اطلاعات کاربری خود را به دقت وارد نمایید.

  • توجه کنید که همه اطلاعات باید به لاتین وارد گردند.
  • ایمیلی که وارد مینمایید جهت ارتباط ما با شماست و متن وقت دریافتی را به این آدرس ارسال خواهیم کرد. چنانچه وقت دریافتی خود را کنسل کنید، ایمیل تایید کنسلی وقت از طرف سفارت نیز به این آدرس ارسال میشود.
  • شماره موبایل شما جهت لزوم ارتباط سفارت آلمان با شما و نیز سامانه ما با شماست. بنابراین از صحت آن اطمینان حاصل نمایید.
  • شماره پاسپورت و یا کارت ملی خود را با دقت وارد نمایید. این اطلاعات هنگام دریافت مدارک شما در سفارت بررسی میگردند.

نوع تایید مدارک

سفارت آلمان دو نوع نوبت دهی مجزا برای تایید مدارک دارد که در فرم درخواست ما باید مشخص کنید:

  • تایید گواهینامه اصلی: اگر میخواهید اصل گواهینامه خود را تایید کنید باید این گزینه را انتخاب نمایید.
  • تایید گواهینامه کپی: اگر میخواهید کپی مدارک خود را تایید کنید باید این گزینه را انتخاب نمایید. برای مثال دانشجوهای پذیرفته شده در دانشگاه های آلمان باید کپی مدارک خود را تایید نمایند.

اولویت مشتری

سامانه سفارت یار برای مدت محدودی خدمات رایگان نیز ارائه میکند. در صورتی که اولویت پایین را انتخاب کنید، خدمات ما برای شما رایگان خواهد بود.

در صورت انتخاب اواویت بالا علاوه بر اینکه در اول صف مشتریان ما قرار میگیرید، میتوانید بازه ی زمانی خود را برای درخواست وقت انتخاب نمایید.

 کد تخفیف و کد معرف:

در صورتی که معرف داشته باشید و یا کد تخفیف وارد نمایید، ۴۰ هزار تومان تخفیف در پرداخت اولویت بالا به شما تعلق می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف ها و نحوه ی کسب درآمد از طریق ارسال لینک معرفی به دوستانتان به لینک زیر رجوع کنید.

توجه کنید که سامانه سفارت یار به محض باز شدن وقت توسط سفارت آلمان (وقت های کنسلی و یا جدید) وقت ها را برای مشتریان رزرو میکند.

تعیین محدوده زمانی:

در صورتی که در بازه ی زمانی خاصی در نظر دارید به سفارت رجوع کنید: مثلا زمانی که مدارک شما یک ماه دیگر آماده تایید خواهند بود، میتوانید بازه زمانی درخواست وقت خود را با توجه به نیاز خود وارد نمایید. دقت کنید که تاریخها میلادی هستند.

اگر نیاز به وقت فوری دارید میتوانید این زمانی را برای طول هفته بعد انتخاب نمایید. توجه کنید که این بدین معنی است که در صورت موجود بودن وقت در خارج از بازه زمانی انتخابی شما، وقتی به شما تعلق نخواهد گرفت ولی سامانه سفارت یار همواره منتظر باز شدن وقت در بازه زمانی شما خواهد بود.

توجه کنید که در صورتی که سامانه سفارت یار موفق به دریافت وقت در بازه زمانی انتخابی شما نباشد هزینه دریافت شده به شما بازگردانده خواهد شد.

لازم به ذکر است که سفارت آلمان برای تایید مدارک نیازی به اسکن تصویر پاسپورت و یا کارت ملی شما ندارد، بنابراین ما نیز از شما تقاضای ارسال اسکن آن را نمی‌کنیم.

می‌خواهید به جای شما نماینده‌ی شما به سفارت مراجعه کند؟

در صورتی که تمایل دارید شخص دیگری مدارک شما را به سفارت برده و به تایید برساند یاید این گزینه را علامت زده و سپس نام و نام خانوادگی نماینده‌ی خود را به لاتین وارد نمایید. 

توجه داشته باشید که نماینده شما نیازی به داشتن وکالت از جانب شما ندارد و تنها باید مدرک شناسایی خود را نیز همراه مدارک شما به سفارت ببرد.

کلیک بر روی دکمه تایید

در صورتی که اولویت رایگان انتخاب کرده باشید:

  •  ایمیلی به شما ارسال میشود که حاوی لینک تایید ایمیل شماست. لطفا ایمیل خود را چک کنید و آن را تایید نمایید.
  • با تایید ایمیل خود سفارش شما ثبت شده و ایمیل ثبت سفارش از ما دریافت میکنید.
  • در صورت تمایل میتوانید در هر زمانی با کلیک روی لینک ارتقا به اولویت بالا (این لینک در تایید سفارش شما برایتان ارسال می‌شود) و پرداخت وجه مربوطه وضعیت سفارش خود را به اولویت بالا ارتقا دهید.

در صورتی که اولویت بالا انتخاب کرده باشید:

  • وارد درگاه پرداخت الکترونیکی می‌شوید و بعد از پرداخت وجه، سفارش شما ثبت شده و ایمیل ثبت سفارش دریافت خواهید نمود.

سامانه اتوماتیک سفارت یار وقت های باز شده سفارت را زیر نظر گرفته و به محض باز شدن وقت ها به ترتیب اولویت و زمان ثبت نام مشتریان اقدام به دریافت وقت ها می‌نماید.

پس از دریافت وفت از سفارت آلمان، ایمیل تایید وقت سفارت آلمان برای شما ارسال میگردد. توجه نمایید که این ایمیل دارای یک لینک برای کنسل کردن وقت نیز میباشد که در صورت لزوم توسط آن می‌توانید وقت خود را کنسل نمایید.

لطفا قوانین و مقررات زیر را در رابطه با گرفتن وقت تایید مدارک سفارت آلمان مطالعه فرمایید:

  • استفاده از خدمات سایت به معنی پذیرفتن قوانین سایت می باشد.
  • سفارت یار هیچ مسئولیتی در قبال عدم پذیرش درخواست وقت شما ندارد و صرفا مسئول اخذ و تعیین وقت سفارت می باشد
  • وقت‌های مصاحبه، از طریق سیستم آنلاین تعیین وقت سفارت گرفته می‌شود، وقت های سفارت  که از طرف سایت سفارت یار دریافت میگردد فقط به منظور کمک به تسهیل دریافت و تسریع وقت متقاضیان محترم انجام میشود و هر هزینه ای دریافت می گردد، صرفا جهت هزینه نگهداری سایت و خدماتی است که به جهت کمک کردن به متقاضیان و با رضایت کامل متقاضی میباشد.

  • مبلغ دریافتی هیچ ارتباطی با سفارت و سایت های متفرقه ندارد، ضمنا سفارت یار  متذکر میشود که هر متقاضی، شخصا می تواند اقدام به دریافت وقت نماید و هزینه کارمزد سایت ما را پرداخت نکند.
  • سایت سفارت یار یک سامانه خدمات در بستر اینترنت می باشد بنابراین امکان مراجعه حضوری یا مشاوره حضوری وجود ندارد
  • سایت سفارت یار هیچ تعهدی به غیر از اخذ وقت ندارد و تمامی موارد ممکنه مثل عدم تطابق مدارک، اقدام از چند کارگزار برای یک وقت، بودن در لیست عدم تخصیص وقت سفارت، نقص و اشتباه در مدارک و فرمها، عدم پذیرش درخواست ویزا، اشتباه متقاضی در زمان رفتن به سفارت و غیره ندارد.
  • پس از دریافت وقت سفارت امکان عودت وجه و یا جابه جا نمودن وقت ممکن نمی باشد.
  • در صورتی که متقاضی وقت دریافت شده را کنسل نماید وجهی بازپرداخت نخواهد شد.
  • متقاضی خود مسئولیت صحت اطلاعات وارده را به عهده دارد. اگر اشتباهی در اطلاعات رخ داده باشد متقاضی موظف است هرچه سریعتر مورد را به ما اطلاع دهد.
  • مسئولیت چک کردن و هماهنگی کل مدارک با خود متقاضی است.
  • هرگونه درخواست وقت تایید مدارک با فرض این می باشد که مدارک مشتری برای تایید آماده می باشد و در مورد آماده نبودن مدارک مسئولیتی متوجه سفارت یار نیست

کسب درآمد با معرفی سامانه سفارت یار

درآمد به سادگی

مرحله ۱

لینک خود را دریافت کنید

با رجوع به این صفحه می‌توانید لینک اختصاصی خود را تولید نمایید.

مرحله ۲

دوستان خود را دعوت کنید

لینک اختصاصی خود را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

مرحله ۳

کسب درآمد کنید

هربار کسی با لینک شما از خدمات ما استفاده کند ۴۰ هزار تومان از ما تخفیف می‌گیرد و ما به شما ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌کنیم.

شما می‌توانید با معرفی سامانه سفارت‌یار به دوستان خود کسب درآمد کنید.

روش کار که در نمودار بالا به طور خلاصه بیان شده است به این صورت است که ابتدا لینک معرفی اختصاصی خود را دریافت می‌کنید. اگر قبلا از خدمات ما استفاده کرده باشید این لینک اختصاصی را از طریق ایمیل برای شما فرستاده‌ایم و نیازی به تولید مجدد لینک ندارید. اگر هنوز از خدمات ما استفاده نکرده‌اید با مراجعه به این صفحه می توانید لینک معرفی خود را تولید کنید.

سپس، با به اشراک گذاری لینک معرفی خود با دیگران می‌توانید کسب درآمد کنید. به ازای هر شخصی که توسط لینک معرفی شما از خدمات ما استفاده کند، نه تنها خود شما ۴۰ هزار تومان پورسانت دریافت می‌کنید بلکه کسی که با لینک شما از خدمات ما استفاده می‌کند نیز ۴۰ هزار تومان تخفیف می‌گیرد. بنابراین فرصت را از دست ندهید.

نحوه تسویه حساب:

در صورتی که قبلا از خدمات ما استفاده کرده باشید و یا در صفحه‌ی مذکور ثبت نام کرده باشید، لینک محرمانه‌ای برای شما به صورت ایمیل ارسال شده است که با کلیک روی آن وارد فرم حساب شخصی خود در سامانه سفارت‌یار می‌شوید. در این فرم تعداد کل افراد و تعداد افراد جدیدی که با لینک معرفی شما از خدمات ما استفاده کرده‌اند نمایش داده شده و می‌توانید جهت تسویه حساب اقدام نمایید. هربار که تمایل به تسویه حساب داشته باشید شماره کارت بانکی خود را در به همراه اطلاعات صاحب حساب در فرم وارد نمایید و ما در طول ۳ روز کاری مبلغ کارمزد شما را پرداخت می‌کنیم.

فرم درخواست پرداخت پورسانت معرفی
فرم تسویه حساب با معرف

تعیین وقت سفارت برای تایید مدارک

تعیین وقت تایید مدارک سفارت را می توانید خودتان و به صورت رایگان از طریق سایت اینترنتی سفارت انجام دهید. در صورتی که تعیین وقت سفارت را به شخص ثالثی واگذار می نمایید، لطفاً توجه داشته باشید که تضمینی از طرف بخش روادید برای اعتبار این اشخاص وجود ندارد. اجازه ورود تنها با ارائه تأییدیه وقت بخش روادید برای هفته بعد و یا درخواست ارائه شده از سوی بخش روادید برای تکمیل نقص مدارک داده خواهد شد. به دلیل تعداد زیاد مراجعین، برای ورود و انجام کار در این روزها تضمینی وجود ندارد، از این رو همچنان گرفتن پیشاپیش وقت پیشنهاد می گردد. درصورت تأیید وقت مصاحبه از سفارتخانه‌های آلمان در دیگر کشورها، باید علاوه بر تأییدیه وقت مصاحبه، تصویر گواهی اقامت مربوط به آن کشور که مصاحبه‌ ویزا در آن انجام خواهد شد را نیز ارایه نمایید. (مثلاً اگر برای گرفتن وقت مصاحبه از سفارت آلمان در گرجستان اقدام نموده‌اید، باید کپی گواهی اقامت در گرجستان را ارایه کنید).

تحویل مدارک تنها با وقت قبلی امکان پذیر است و از تاریخ 12 بهمن 1394 ( برابر با 01 فوریه 2016) ترجمه های مدارک فارغ التحصیلی شغلی و تحصیلی شما به صورت رایگان تایید و تصدیق نخواهد شد، بلکه فقط کپی آن ها مورد تایید قرار خواهد گرفت. لطفا اطلاعات مربوطه در خصوص روند جدید را از برگه راهنما جهت تایید و تصدیق کپی، دریافت نمایید.

تایید مدارک ایرانی در سفارت آلمان

مدارک رسمی ایرانی را می توان برای استفاده در ادارات آلمان تایید کرد. ادارات و مقام های آلمانی که درخواست مدرک کرده اند، به شما می گویند که آیا تایید سفارت لازم است یا نه. از جمله مواردی که معمولا تایید مدارک ایرانی لازم است عبارت است از تایید طلاقی که در ایران صورت گرفته است. سفارت این حق را برای خود محفوظ می دارد که در موارد مورد تردید درخواست مدرکی کند که نشان بدهد مدارک تایید شده چه مصرفی دارند.

در مورد اصل بودن اسناد به خودی خود، گواهینامه ای صادر نخواهد شد. با امضای طرف ایرانی (وزارت دادگستری و وزرات امور خارجه) از سوی ایشان تایید می شود که ترجمه مدارک، از سوی یک مترجم رسمی انجام شده است. تایید و تصدیق اصل مدارک، از سوی سفارت آلمان انجام نمی پذیرد. از آن جایی که مسئولین کنسولی موظف به همکاری در حفاظت از تبادل اسناد در داخل کشور و حفظ اعتماد به مطمئن بودن گواهی های دولتی می باشند، می توانند در صورت مشکوک بودن به صحت سند و یا در صورتی که سند به طورمشخص حاوی مطالب کذب باشد، از تأیید مدرک امتناع ورزند.

مطالبی درباره کپی برابر اصل سفارت آلمان

پرچم آلمان

منبع: سایت سفارت آلمان

هموطنان عزیر باید توجه داشته باشند که به منظور تایید کپی مدارک، اصل مدرک و کپی های مربوط به هر یک از مدارک را همراه با خود به سفارت ببرند. هزینه تایید برای یک کپی مدرک با زبانی به خط لاتین برابر در زمان نگارش این پست برابر با 10 یورو بوده و برای تایید کپی مدرک به خط غیر لاتین 15 یورو.  توجه کنید که سفارت مبالغ خدمات را به یورو دریافت میکند.

نکته: تعداد حداکثر ۵ نسخه کپی از ترجمه مدارک مورد نیاز دانشگاه های آلمان برای کسانی که اخذ پذیرش ار دانشگاه های آلمان را دارند و یا مکاتبه ای با دانشگاه مقصد که نشان دهنده ی مراحل پذیرش شخص در دانشگاه باشد، توسط سفارت آلمان به رایگان انجام میشود. برای این منظور باید مدارکی ارایه دهید که نشان دهد برای تحصیل در یک دانشگاه در آلمان داوطلب شده اید. به منظور تأیید هر سری از کپی ها، مدرک درخواست پذیرش و یا مکاتبه با دانشگاه مورد نیاز می باشد.

البته توجه داشته باشید که در این مورد فقط مدارکی معاف از پرداخت هزینه اند که برای دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاه ضروری هستند. مثال هایی از این مدارک میتواند قبولی در کنکور و یا مدارک تحصیلی باشد.

تایید کپی مدارک توسط سفارت تنها نشان دهنده این است که کپی برابر اصل است. بنابراین اصالت مدرک اصلی، امضاء و یا مهر صادر کننده و یا سمت ایشان توسط سفارت تایید نمی گردد. اصالت یک سند یا مدرک، تنها از طریق نمایندگی خارجی ایران در آلمان می تواند به تایید و تصدیق برسد. اطلاعات مرتبط به این موضوع را از طریق لینک ​میتوانید جست و جو کنید.

تأیید مدارک با ارسال توسط پست از آلمان و یا از طریق ادارات آلمانی، اصولا امکان پذیر نیست. تأیید و تصدیق مدارک فقط به صورت حضوری در باجه امور حقوقی و کنسولی سفارت صورت می گیرد. اقوام، آشنایان، وکالی دادگستری و یا دارالترجمه ها می توانند از طرف شما برای درخواست تأیید مدارک اقدام کنند، و در این صورت نیازی به ارائه وکالتنامه برای شخص مراجعه کننده نمی باشد. 

ساعت کار باجه ها: یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 30:7 الی 30:10 (در زمان نگارش این پست، برای دریافت اطلاعات به روز در مورد زمان کار سفارت و مطالب این پست به این لینک مراجعه نمایید)

جهت درخواست تأیید مدارک، میتوانید از طریق سیستم وقت دهی سفارت آلمان در تهران، وقت قبلی خود را تعیین نمایید.برای اطالعات بیشتر لطفا به وبسایت سفارت مراجعه نمایید. بطور معمول مدارک تایید شده حدود ساعت ۲:۳۰ ظهر همان روز آماده تحویل خواهند بود. در موارد نادری امکان دارد بررسی مدارک و یا ترجمه آن الزامی باشد، به همین خاطر روند انجام کار ممکن است چند روز یا حتی چندین هفته به طول انجامد. چنانچه مدارک خود را برای ارائه درخواست ویزا الزم دارید، دقت فرمایید که تأیید مدارک خود را در روز درخواست ویزا انجام نداده و قبال به تأیید مدارک خود مبادرت فرمایید.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات رایگان و یا فوری گرفتن وقت تایید مدرک سفارت آلمان توسط سامانه هوشمند سفارت یار میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

نحوه چینش صحیح مدارک برای تایید کپی مدارک دانشگاهی و ترجمه آنها توسط سفارت آلمان

برای تایید مدارک توسط سفارت آلمان نیاز به اصل مدارک، اصل ترجمه ها و نیز کپی های گرفته شده دارید، که در اینجا نحوه چینش آنها را توضیح داده ایم.

ترتیب چینش اصل مدارک برای تایید مدارک سفارت آلمان، بصورت زیر می باشد:

  • پاسپورت، امضا شده
  • اصل مدرک زبان آلمانی
  • اصل مدرک دیپلم
  • اصل ریزنمرات سه سال دبیرستان
  • اصل مدرک پیش دانشگاهی
  • اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی
  • اصل گواهی قبولی کنکور
  • اصل مدرک دانشنامه
  • اصل ریز نمرات دانشگاه

ترتیب چینش اصل ترجمه ها در وقت تایید مدارک سفارت آلمان، بصورت زیر می باشد:

مدارک باید از پایین ترین مقطع به بالاترین مقطع چیده شود. 

در صورتی که ریز نمرات هر مقطع جدا و مدرک آن جدا توسط دارالترجمه پلمپ شده باشد:

  • اصل ترجمه دیپلم
  • اصل ترجمه ریزنمرات سه سال دبیرستان
  • اصل ترجمه مدرک پیش دانشگاهی
  • اصل ترجمه ریز نمرات پیش دانشگاهی
  • اصل ترجمه گواهی قبولی کنکور
  • اصل ترجمه مدرک دانشنامه 
  • اصل ترجمه ریز نمرات دانشگاه

در صورتی که ریزنمرات و مدارک هر مقطع با یکدیگر پلمپ شده باشد:

  • اصل ترجمه ریز نمرات سه سال دبیرستان و مدرک دیپلم
  • اصل ترجمه ریز نمرات پیش دانشگاهی و مدرک پیش دانشگاهی
  • اصل ترجمه گواهی قبولی کنکور
  • اصل ترجمه ریز نمرات دانشگاه و مدرک دانشنامه

در صورتی که نوع پلمپ مدارک شما متفاوب باشد نیازی به نگرانی نیست و کافیست شبیه به چینش مذکور در بالا اقدام نمایید.

کپی های مورد نیاز از اصل ترجمه ها را دقیقا مطابق نحوه چینش اصل ترجمه مدارک قرار دهید.

بر روی هر سری از مدارک که برای تایید به سفارت آلمان می‌برید ابتدا کپی مدرک زبان آلمانی و سپس کپی پاسپورت امضا شده از صفحات دو و سه بر روی یک برگه آچار را نیز قرار دهید.

فرم تماس با ما
ارتباط با سامانه سفارت‌یار

پشتیبانی  :    ۰۹۳۳۶۸۷۶۶۲۶

ایمیل: info@sefaratyar.com

برای امتیاز دادن کلیک کنید.
[تعداد: 1 میانگین: 5]