​راهنمای دریافت وقت تایید مدارک سفارت آلمان

پرچم آلمان

ابتدا با کلیک روی دکمه مقابل وارد فرم ارسال اطلاعات خود شوید.

اطلاعات کاربری خود را به دقت وارد نمایید.

  • توجه کنید که همه اطلاعات باید به لاتین وارد گردند.
  • ایمیلی که وارد مینمایید جهت ارتباط ما با شماست و متن وقت دریافتی را به این آدرس ارسال خواهیم کرد. چنانچه وقت دریافتی خود را کنسل کنید، ایمیل تایید کنسلی وقت از طرف سفارت نیز به این آدرس ارسال میشود. (توجه نمایید که هم اکنون امکان کنسل کردن وقت های تایید مدارک و امضا از طرف سفارت امکانپذیر نیست)
  • شماره موبایل شما جهت لزوم ارتباط سفارت آلمان با شما و نیز سامانه ما با شماست. بنابراین از صحت آن اطمینان حاصل نمایید.
  • شماره پاسپورت و یا کارت ملی خود را با دقت وارد نمایید. این اطلاعات هنگام دریافت مدارک شما در سفارت بررسی میگردند.

نوع تایید مدارک. (جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر به سایت سفارت آلمان و نیز این لینک مراجعه کنید)

  • تایید گواهینامه اصلی (اصل مدرک ایرانی): اگر میخواهید اصل گواهینامه خود را تایید کنید باید این گزینه را انتخاب نمایید.
  • تایید گواهینامه کپی: (شامل: تایید اصل ترجمه رسمی، کپی از ترجمه رسمی، کپی اصل مدارک، و …) اگر میخواهید کپی مدارک خود را تایید کنید باید این گزینه را انتخاب نمایید. برای مثال دانشجوهای پذیرفته شده در دانشگاه های آلمان باید کپی مدارک خود را تایید نمایند.

اولویت مشتری

سامانه سفارت یار برای مدت محدودی خدمات رایگان نیز ارائه میکند. در صورتی که اولویت پایین را انتخاب کنید، خدمات ما برای شما رایگان خواهد بود. (توجه کنید که امکان کنسلی وقت ها دریافت شده هم اکنون از طرف سفارت امکانپذیر نیست. بنابراین پس از دریافت وقت حتما در زمان ملاقات در سفارت حضور داشته باشید.)

در صورت انتخاب اواویت بالا علاوه بر اینکه در اول صف مشتریان ما قرار میگیرید، میتوانید بازه ی زمانی خود را برای درخواست وقت انتخاب نمایید.

 کد تخفیف و کد معرف:

در صورتی که معرف داشته باشید و یا کد تخفیف وارد نمایید، ۴۰ هزار تومان تخفیف در پرداخت اولویت بالا به شما تعلق می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف ها و نحوه ی کسب درآمد از طریق ارسال لینک معرفی به دوستانتان به لینک زیر رجوع کنید.

توجه کنید که سامانه سفارت یار به محض باز شدن وقت توسط سفارت آلمان (وقت های کنسلی و یا جدید) وقت ها را برای مشتریان رزرو میکند.

تعیین محدوده زمانی:

در صورتی که در بازه ی زمانی خاصی در نظر دارید به سفارت رجوع کنید: مثلا زمانی که مدارک شما یک ماه دیگر آماده تایید خواهند بود، میتوانید بازه زمانی درخواست وقت خود را با توجه به نیاز خود وارد نمایید. دقت کنید که تاریخها میلادی هستند.

اگر نیاز به وقت فوری دارید میتوانید این زمانی را برای طول هفته بعد انتخاب نمایید. توجه کنید که این بدین معنی است که در صورت موجود بودن وقت در خارج از بازه زمانی انتخابی شما، وقتی به شما تعلق نخواهد گرفت ولی سامانه سفارت یار همواره منتظر باز شدن وقت در بازه زمانی شما خواهد بود.

توجه کنید که در صورتی که سامانه سفارت یار موفق به دریافت وقت در بازه زمانی انتخابی شما نباشد هزینه دریافت شده به شما بازگردانده خواهد شد.

لازم به ذکر است که سفارت آلمان برای تایید مدارک نیازی به اسکن تصویر پاسپورت و یا کارت ملی شما ندارد، بنابراین ما نیز از شما تقاضای ارسال اسکن آن را نمی‌کنیم.

می‌خواهید به جای شما نماینده‌ی شما به سفارت مراجعه کند؟

در صورتی که تمایل دارید شخص دیگری مدارک شما را به سفارت برده و به تایید برساند یاید این گزینه را علامت زده و سپس نام و نام خانوادگی نماینده‌ی خود را به لاتین وارد نمایید. 

توجه داشته باشید که نماینده شما نیازی به داشتن وکالت از جانب شما ندارد و تنها باید مدرک شناسایی خود را نیز همراه مدارک شما به سفارت ببرد.

کلیک بر روی دکمه تایید

در صورتی که اولویت رایگان انتخاب کرده باشید:

  •  ایمیلی به شما ارسال میشود که حاوی لینک تایید ایمیل شماست. لطفا ایمیل خود را چک کنید و آن را تایید نمایید.
  • با تایید ایمیل خود سفارش شما ثبت شده و ایمیل ثبت سفارش از ما دریافت میکنید.
  • در صورت تمایل میتوانید در هر زمانی با کلیک روی لینک ارتقا به اولویت بالا (این لینک در تایید سفارش شما برایتان ارسال می‌شود) و پرداخت وجه مربوطه وضعیت سفارش خود را به اولویت بالا ارتقا دهید.

در صورتی که اولویت بالا انتخاب کرده باشید:

  • وارد درگاه پرداخت الکترونیکی می‌شوید و بعد از پرداخت وجه، سفارش شما ثبت شده و ایمیل ثبت سفارش دریافت خواهید نمود.
لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر پرداخت وجه با آی پی خارج از ایران امکانپذیر نیست. اگر از خارج از ایران جهت دریافت وقت اقدام میکنید، می‌توانید لینک پرداخت وجه را به دوستان خود در ایران ارسال نمایید تا آنها هزینه را برای شما پرداخت کنند.

سامانه اتوماتیک سفارت یار وقت های باز شده سفارت را زیر نظر گرفته و به محض باز شدن وقت ها به ترتیب اولویت و زمان ثبت نام مشتریان اقدام به دریافت وقت ها می‌نماید.

پس از دریافت وفت از سفارت آلمان، ایمیل تایید وقت سفارت آلمان برای شما ارسال میگردد. توجه نمایید که این ایمیل دارای یک لینک برای کنسل کردن وقت نیز میباشد که در صورت لزوم توسط آن می‌توانید وقت خود را کنسل نمایید.

سامانه سفارت یار تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان خود انجام می دهد.

کسب درآمد از سامانه سفارت‌یار با معرفی ما به دیگران

کسانی که ما را به دیگران معرفی می‌کنند به ازای هر شخص معرفی شده که از خدمات ما استفاده کند ۴۰ هزار تومان کارمزد دریافت می‌کنند.

کسانی که با لینک معرف از خدمات ما استفاده می‌کنند ۴۰ هزار تومان تخفیف میگیرند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید.
[تعداد: 6 میانگین: 4.7]